Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (3)Реферативна база даних (10)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Стяглик Н$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 14
Представлено документи з 1 до 14
1.

Стяглик Н. І. 
Педагогічні умови успішності процесу консультування [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 38. - С. 127-133. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_38_18
Охарактеризовано основні педагогічні умови успішності процесу консультування, а саме: усвідомлення студентом потреби в консультуванні, професійна компетентність викладача, атмосфера співробітництва. Зроблено висновок, що ефективність та доцільність консультації як форми організації навчання у ВНЗ досягається, передусім, за допомогою забезпечення ретельної підготовки кожної консультації, спостереження за студентами під час навчально-виховного процесу, орієнтації майбутніх фахівців на постійне професійне самовдосконалення завдяки стимулюванню їх до регулярного самоаналізу, самооцінки й самовизначення.Охарактеризованы основные педагогические условия успешности процесса консультирования, а именно: осознание студентами потребности в консультировании, профессиональная компетентность преподавателя, атмосфера сотрудничества. Сделан вывод, что эффективность и целесообразность консультации как формы организации обучения в ВУЗ достигается, прежде всего, с помощью обеспечения тщательной подготовки каждой консультации, наблюдения за студентами во время учебно-воспитательного процесса, ориентации будущих специалистов к постоянному профессиональному самосовершенствованию путем стимулирования их к регулярному самоанализу, самооценке и самоопределению.
Попередній перегляд:   Завантажити - 133.576 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Гусак О. Г. 
Обґрунтування педагогічної технології створення ситуації успіху майбутнього вчителя в процесі професійної підготовки [Електронний ресурс] / О. Г. Гусак, Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(1). - С. 23-28. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(1)__6
Попередній перегляд:   Завантажити - 112.335 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Стяглик Н. І. 
Вимоги до проведення консультацій у вищому навчальному закладі [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 41. - С. 69-74. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_41_10
Висвітлено досвід використання консультацій за умов сучасного ВНЗ на основі аналізу даних проведеного анкетування студентів природничо-математичних факультетів ХНПУ ім. Г. С. Сковороди. Виявлено їхні потреби в консультуванні,сформульовано вимоги до проведення консультування.Освещен опыт использования консультаций в условиях современного ВНЗ на основе анализа данных проведенного анкетирования студентов естественно-математических факультетов ХНПУ им. Г. С. Сковороды. Выявлены их потребности, сформулированы требования к проведению консультирования.
Попередній перегляд:   Завантажити - 127.979 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Стяглик Н. І. 
Навчальне консультування студентів як засіб індивідуалізації навчання [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2011. - Вип. 40(3). - С. 53-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2011_40(3)__11
Теоретично обгрунтовано індивідуалізацію навчального процесу вищої школи з використанням технології навчального консультування, яке має підвищувати ефективність навчання шляхом надання диференційованої педагогічної підтримки групам студентів.Теоретически обоснована индивидуализация учебного процесса высшей школы с использованием технологии учебного консультирования, которая повышает эффективность обучения путем предоставления дифференцированной педагогической поддержки группам студентов.
Попередній перегляд:   Завантажити - 105.703 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
5.

Стяглик Н. І. 
Технологія навчального консультування студентів [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2012. - Вип. 42. - С. 9-14. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2012_42_4
З'ясувати суть поняття "навчальне консультування", його види та функції. Охарактеризувати особливості консультування студентів педагогічних ВНЗ. Обгрунтовано технологію навчального консультування таких студентів, експериментально перевірено її ефективність. Виявлено педагогічні умови успішності консультування в навчанні. Уточнено критерії та показники впливу навчальних консультацій на якість професійної підготовленості майбутніх учителів.
Попередній перегляд:   Завантажити - 137.832 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
6.

Стяглик Н. І. 
Консультування в роботі викладача педагогічного ВНЗ [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2010. - Вип. 37. - С. 29-34. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2010_37_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 378.383 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Стяглик Н. І. 
Навчальне консультування як спосіб контролю якості підготовки майбутніх вчителів [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2015. - Вип. 49. - С. 129-136. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2015_49_15
Попередній перегляд:   Завантажити - 472.94 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Стяглик Н. І. 
Компетентісний підхід у процесі професійної підготовки фахівців з розробки програмного забезпечення вищими навчальними закладами І - ІІ рівнів акредитації [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Фізико-математична освіта. - 2018. - Вип. 1. - С. 95-97. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/fmo_2018_1_17
Попередній перегляд:   Завантажити - 885.374 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Гороховатський В. О. 
Вивчення статистичних властивостей моделі блочного подання для множини дескрипторів ключових точок зображень [Електронний ресурс] / В. О. Гороховатський, С. В. Гадецька, Н. І. Стяглик // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2019. - № 2. - С. 100-107. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2019_2_13
Багатовимірна природа оброблюваних даних у сучасних системах комп'ютерного зору потребує нових підходів до побудови результативних просторів ознак, що спрощують опрацювання за рахунок узагальнення наявної інформації. Структурні методи розпізнавання зображень використовують описи візуальних об'єктів у вигляді наборів дескрипторів ключових точок як множини числових векторів високої розмірності. Основним інструментом зниження розмірності виступає представлення даних у вигляді системи їх блоків та статистичне дослідження таких структур даних, яке в аспекті розпізнавання покладене відображати сумарні властивості об'єкта як сукупності його фрагментів. У зв'язку з цим виникає проблема вивчення особливостей прикладного застосування та характеристик моделі блочного подання в аспекті її вживання для визначення релевантності описів та класифікації даних в межах бази еталонних зображень. Мета роботи - здійснення статистичного оцінювання значущості прийняття класифікаційних рішень на основі обчислення релевантності описів об'єктів для моделі блочного подання даних дескрипторів ключових точок зображень. Запропоновано способи розрізнення описів на основі моделі блочного подання даних дескрипторів ключових точок зображень із використанням критеріїв математичної статистики та інструментарію теорії інформації. Головним результатом статті є підтвердження того, що вживання класичних статистичних критеріїв для аналізу емпіричних даних у вигляді структурних описів зображень дає можливість визначити якість побудованого простору ознак, достатню для розрізнення візуальних об'єктів при їх розпізнаванні у системах комп'ютерного зору. Впровадження моделі блочного подання та статистичного аналізу для значень дескрипторів ключових ознак зображень сприяє підвищенню ефективності процесу розпізнавання візуальних об'єктів, що підтверджується покращенням рівня розрізнення при збільшенні розміру фрагменту у побудованій ланцюжковій структурі опису. Висновки: застосування різноманіття статистичних критеріїв дало ідентичний висновок про значущість відмінностей емпіричних описів візуальних об'єктів у побудованому просторі ознак, що підкреслює об'єктивність проведеного дослідження. Впроваджена модель блочного подання даних зберігає розрізнювальні властивості структурного опису з ефектом суттєвого покращення швидкодії прийняття класифікаційного рішення. Наукову новизну дослідження складає удосконалення та статистичне обгрунтування моделей прийняття рішення щодо розпізнавання візуальних об'єктів на основі обчислення релевантності їх описів стосовно еталонів із впровадженням блочного подання дескрипторів ключових точок зображень. Практична значущість роботи полягає у підтвердженні доцільності введення блочної структури для дескрипторного опису об'єкта як ефективного підходу при вирішенні задачі розпізнавання на прикладах зображень задля впровадження у системах комп'ютерного зору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 618.019 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
10.

Гороховатський В. О. 
Дослідження трансформацій простору даних при навчанні мережі Кохонена у методах структурної класифікації зображень [Електронний ресурс] / В. О. Гороховатський, Д. В. Пупченко, Н. І. Стяглик // Сучасні інформаційні системи. - 2020. - Т. 4, № 1. - С. 113-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2020_4_1_19
Попередній перегляд:   Завантажити - 620.223 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Стяглик Н. І. 
Реалізація міждисциплінарних зв’язків засобами онлайн олімпіади "програмування та англійська мова за професійним спрямуванням" [Електронний ресурс] / Н. І. Стяглик // Педагогіка та психологія. - 2019. - Вип. 62. - С. 162-169. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/znpkhnpu_ped_2019_62_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 513.161 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Гадецька С. В. 
Вивчення критеріїв інформативності даних при впровадженні апарату дерев рішень у методах структурної класифікації зображень [Електронний ресурс] / С. В. Гадецька, В. О. Гороховатський, Н. І. Стяглик // Радіоелектроніка, інформатика, управління. - 2020. - № 3. - С. 78-87. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/riu_2020_3_9
Дієві класифікаційні рішення у сучасних системах комп'ютерного зору потребують поглибленого вивчення природи оброблюваних даних. Кластерне подання для базової системи структурних ознак як множини дескрипторів ключових точок зображення сприяє зниженню розмірності та суттєвому спрощенню засобів аналізу даних. Основним інструментом є статистичне дослідження даних описів у складі кластерного подання, яке відображає узагальнені властивості візуального об'єкта. Впровадження апарату дерев грунтується на статистичному аналізі компонентів даних задля прийняття рішення про віднесення візуального об'єкту до відповідного класу. Побудова дерев базується на показниках інформативності даних, що забезпечують процес логічного оброблення при розділенні у гілках дерева. Маючи єдину ймовірнісну природу, ці показники вимірюють і оцінюють суттєво різну за змістом інформацію. Важливим представляється вивчення як загальних властивостей цих критеріїв у задачі класифікації, так і оцінювання їх індивідуальних характеристик. Мета роботи - вирішення задачі класифікації візуальних об'єктів за кластерним поданням даних для структурного опису зображення із застосуванням апарату дерев рішень. Запропоновано спосіб класифікації зображень на основі кластерного подання даних із використанням апарату дерев рішень та інструментарію теорії інформації. Підтверджено працездатність і ефективність методу класифікації шляхом застосування апарату дерев до кластерного подання даних структурного опису зображення. На прикладах застосування різних критеріїв інформативності для реальних експериментальних даних зображень оцінена результативність створених дерев. Порівняльним чином проаналізовані особливості впровадження різних критеріїв інформативності даних при побудові дерева рішень. Висновки: застосування розглянутих критеріїв інформативності різним чином задає послідовність впровадження незалежних змінних у класифікаційному дереві, якими виступають числові показники кластерного подання опису зображення. Проведені розрахунки свідчать про те, що ентропія Шеннона та коефіцієнт Джині є достатньо потужними критеріями інформативності, які забезпечують практичну побудову класифікаційного дерева рішень. Схожість функції сумісної інформативності кореневого вузла для різних критеріїв підтверджує об'єктивність проведеного дослідження, а їх відмінність відображає індивідуальний характер чутливості до аналізованих даних. Наукову новизну дослідження складає удосконалення та статистичне обгрунтування процедур прийняття класифікаційних рішень для даних кластерного подання описів зображень на основі впровадження моделей дерев. Практична значущість роботи полягає у підтвердженні результативності запровадження апарату дерев для класифікації даних на прикладах зображень у системах комп'ютерного зору.
Попередній перегляд:   Завантажити - 615.978 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
13.

Гороховатський В. О. 
Комбінаційний метод прискореного метричного пошуку даних у задачах класифікації зображень [Електронний ресурс] / В. О. Гороховатський, Н. І. Стяглик, В. В. Царевська // Сучасні інформаційні системи. - 2021. - Т. 5, № 3. - С. 5-12. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2021_5_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 795.835 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Гороховатський В. О. 
Застосування багатокомпонентної моделі даних для описів класів у задачі класифікації зображень [Електронний ресурс] / В. О. Гороховатський, Н. І. Стяглик, О. В. Жадан // Сучасні інформаційні системи. - 2022. - Т. 6, № 1. - С. 5-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/adinsys_2022_6_1_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 418.769 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського